Wpływ reklamy

|
Wpływ reklamy

Nie zapomnijmy tez o tym, że wszyscy ludzie, którzy tylko zaczynają działać pod wpływem reklamy mają o wiele mniej szans na to, żeby wyzwolić się od reklam, które w końcu mogą mieć na nich tyle wpływu, że sami ludzie czasem już zapominają,

czy dana reklama wpływała na nich podświadomie, czy też wpływała na nich tak, że ludzie bez najmniejszego oporu się jej poddawali. Skuteczność reklamy też jest zależna od tego, jak sami ludzie maja odporność na jej moc, czyli że im większa odporność ma na to człowiek, co jest pokazywane w reklamie, tym bardziej ma szansę na to, by reklama nie mówiła mu co ma robić, również zależy od tego, ile pieniędzy i jakie potrzeby obecnie może mieć dana osoba, również powoduje, że ludzie o wiele inaczej odbierają reklamę, czy tez produkt reklamowany. Skuteczność reklamy to głownie psychologia, która trafia do ludzi poprzez dane emocje, potrzeba kupna, czy też to, jak sama reklama wygląda. Dlatego też ludzie nie zawsze odbierają ta samą reklamę podobnie i ludzie, którzy jedną reklamę po prostu zapamiętują i kupują codziennie dany produkt, mogą myśleć o innej reklamie jako o czymś, co powoduje wręcz przeciwny skutek do tego, co powinno robić i na odwrót może pojawić się u innych, dlatego też od samego człowieka zależy to, czy reklama na niego będzie działać.